ی روز داشتم تو پیاده رو راه میرفتم، از دور دیدم ی کارت پخش کن شیک و با کلاس ، ی سری کارت خوشگل و رنگی دستش بود و کارت هارو به هر کسی نمیداد .

به خانما که اصلا نمیداد و محلشون نمیزاشت . درباره ی آقایون هم کاملا گزینشی رفتار میکرد و از بینشون گلچین میکرد . معلوم بود فقط به ی سری افراد خاص میداد .

 احساس کردم فقط به افرادی میداد که حس میکرد لیاقت داشتن اون تبلیغ رنگی خیلی خوشگل و گرون رو دارن . با خودم گفتم حتما فقط به آدمای خاص و شیک پوش میده . با خودگ گفتم یعنی نظر این کارت پخش کن شیک پوش دربارهی من چیه ؟

 اون به منم کارت میده ؟ کفشامو با پشت شلوارم که ی خورده ای گرد و خاک روش نشسته بود تمیز کرد . شکممو دادم تو و سعی کردم خودمو جوری نشون بدم که انگار اصلا برام مهم نیست . دل تو دلم نبود . یعنی به منم میداد ؟

همین طور که سعی میکردم خیلی عادی و بی تفاوت از کنارش رد شم . با لبخند بهم نگاه کرد و یک کاغذ تبلیغ سمتم گرفت و گفت : آقای محترم بفرمایید .

قند تو دلم آب شد . با لبخندی ظاهری و حالتی که انگار اصلا برام مهم نبوده گفتم من این تبلیغ رو میگیرم ولی الان فرصت خوندنشو ندارم . چند قدم اونورتر پیچیدم تو قنادی . این قدر هول بودم که پام لیز خورد و نزدیک بود بخورم زمین . با هزار ذوق و شوق به کاغذ نگا کردم و به نظرتون چی دیدم ؟

.

.

.

.

.

.

.

.دیگران نگران طاسی سر خود نباشید . پیوند مو با جدید ترین متد های روز دنیا .

 

 

جهت عضویت در کانال ما اینجا کلیک کنید